SyklerForSynsSkyld

SyklerForSynsSkyld
Photo: Bjørn Isaksen, Journalist for LP

Unnagjort så langt

lørdag 3. juli 2010

Dag 12 Trondheim - Namsos

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg de 119km frem til Steinkjer, men da jeg kom dit var ikke kl mer enn halv fire, og jeg sykla videre. Nesten 200km sykla jeg denne dagen, og det er den lengste etappen til nå. Det var mer trafikk her langs E6 enn det har vært på de fleste E39, men det var flere steder frem til Steinkjer at man kunne sykle parallelt på gamle veier. Nord for Steinkjer kom jeg over i RV17 med retning Namsos.

Det var temmelig utmattende å sykle så langt, og med en sliten korsrygg og slitne knær så ble det komplisert å manøvrere seg i det trange teltet. Det var i tillegg en slik sverm med knort utenfor, at jeg nedprioriterte kveldsbadet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar